Jak se připravit na léto (Jednoduše)

9. června 2013 v 13:45 | Vanessa |  Articles (healthy lifestyle)
Nevím, jestli jste si toho už všimli, ale Jaro je skoro za námi! A to znamená, že léto je hned za rohem. Víte, co to znamená? Plavková sezóna je stále blíž a blíž! Pokud hledáte způsoby, jak se dostat do formy na toto léto, nehledejte nic jiného! Tento krátký článek je sestavený velice jednodušše a pro vás užitečně :)
1. Pít vodu před každým jídlem: Tím, že budete pít sklenici vody nebo dvě před každým jídlem, se vám zaplní žaludek a vy se budete cítit plní! Když máte pocit plného břicha, nebudete tolik jíst, a pokud nechcete jíst tolik, budete hubnout!

---
2. Nějaké to kardio dvakrát za týden: Kardio cvičení je klíčem k tomu stát se letošní plážovou bohyní. Dostane to vašei tepovou frekvenci a vaše svaly do pohybu! Některé kardio cvičení, které doporučuji je jogging, skákání přes švihadlo a plavání!

---
3. Zdravé svačiny: Zdravé svačiny jsou opravdu skvělým způsobem, jak udržet své chutě daleko od sebe a tak nebudete jíst tolik jídla na vašem dosahu! Některé zdravé svačiny jsou ovoce, zelenina, ořechy nebo dokonce vegetariánské chipsy, které naprosto miluji --> CLICK.

---
Nezapomeňte, že hubnete na 80%, jak jíte, a zbylých 20% patří vašemu sportovnímu výkonu. To znamená, že i když je cvičení důležité a pro vás zdravé, vaše stravování ovlivňuje vaši postavu ještě více!
***
Xoxo vaše Vanessa
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Belluška Belluška | Web | 9. června 2013 v 16:02 | Reagovat

Skvělý nápad :)

2 amy. amy. | Web | 9. června 2013 v 18:18 | Reagovat

No tak s tým som už začala. :)

3 Molly Molly | 9. června 2013 v 18:21 | Reagovat

Já už jsem taky začala, teď se jen chystám začít běhat!

4 *Vanessa *Vanessa | Web | 9. června 2013 v 21:32 | Reagovat

[2]:

[3]: Vidíte, no a já to dělám pořád každý den v roce, nejen na léto :)

5 Dominika Dominika | E-mail | Web | 9. června 2013 v 21:47 | Reagovat

Skvelé... to s tou vodou som už vedela, no je načase s tým začať :D tiež už dlho plánujem začať chodiť behávať a tiež viac cvičiť a menej jesť... snáď mi to za mesiac pomôžem - dovtedy musím pár kíl schudnúť :)

6 ♥Lara ♥Lara | Web | 10. června 2013 v 16:39 | Reagovat

Tyhle rady jsem už četla asi tisíckrát, ale nikdy je nedodržuju :D :D

7 Kris Kris | 10. června 2013 v 18:41 | Reagovat

Je zkouškové, takže moje strava vypadá asi takto: káva a černý čas celý den + sladké kam se jen podíváš. Nejlepší je čokoláda ve 2 v noci, protože to už jsem FAKT zoufalá. Při stresu a tomto stravování jsem po konci zkouškového tak o 3 kila lehčí. A nějaký sport? Se vší tou prací na to můžu zapomenout :/

8 Lada Lada | 10. června 2013 v 20:08 | Reagovat

Budu mít hrozný problém stát z postele a jít si zaběhat ale budu to muset nějak zvládnout :) Zdravé svačinky jím každý den  takže no problem :) a vodu? Já nic jiného nepiju než vodu takže :D

9 denisa94 denisa94 | Web | 10. června 2013 v 23:22 | Reagovat

[6]: A já už myslela, že jsem sama:D ta moje tvrdohlavost no

10 *Vanessa *Vanessa | Web | 11. června 2013 v 20:58 | Reagovat

[7]: to je mi líto..taky jsem to u matury tak měla..samá káva a černý čaj s mlékem :D

11 freaking-hipster freaking-hipster | Web | 12. června 2013 v 20:48 | Reagovat

Děkuju, super rady:)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama