Přehled mého jídelníčku (Tipy pro vás)

2. května 2015 v 12:49 | *Vanilla |  About me
Přeji vám pěkný den :) Už asi tak měsíc (možná víc) dodržuji stravu, kterou jsem kdysi tak milovala, že jsem díky ní vážila jen 50 kg a myslím, že je na čase se opět vrátit do "starých kolejí". Chyběly mi totiž jak vitamíny, ovoce, zelenina, tak hlavně pravidelný přísun potravin :) Ani nevíte, jak se potom hubne jedna báseň, když papáte pravidelně, pijete hodně vody - čisté vody! a nesladíte kávy, čaj a podobně.

Dříve jsem to tak měla naučené pořád, jedla jsem pořád zeleninové fresh salátky, dělala jsem si ovocné smoothie a žila zdravým životním stylem. Neměla jsem ani chuť na žádné sladké ani slané chipsy, které jsem ještě nedávno konzumovala snad každý den, protože mi to jelo vždy více než sladké! Prostě to pro mě neexistovalo, jelikož jsem správně jedla a naučila se žít úplně jinak..

Potom se ve mě ale bohužel něco zlomilo a šlo to z kopce..moc dobře víte, jak jsem vypadala minulý rok..to byly ty nejhorší časy :/ ani vám nebudu psát co všechno jsem jedla..nakonec jsem ale minulý rok v září tolik zhubla, že jsem nepochopila proč tak najednou a samozřejmě i díky zdravotním komplikacím jsem zjistila, že jsem měla zvýšenou činnost štítné žlázy, u které se dost hubne..Věřte nebo ne, štítná žláza se mi spravila do normálu, už od ledna a kila šla zase rychle nahoru, aniž bych něco jedla! Toto mě už nebavilo, neměla jsem ani sílu jako kdysi chodit do fitka a přes nemoc jsem ani nemohla..sem tam nějaké to cvičení doma ale jinak nic..

Nakonec jsem vzala tu největší sílu, jakou jsem měla kdysi a jedu do toho naplno a neříkám si, že držím dietu a potom zase budu "žrát", jako to dělají ostatní! Beru to tak, že opět papám zdravě a dobře, tak jako jsem to milovala přes roky a dávala jsem vám tady články o zdravém životním stylu a mých tipů na zdravé papání. Je to něco jako můj koníček.. :*

Od příštího týdne ale najíždím na "Mléčnou dietu", hodně z vás ji musí určitě znát, protože je asi taková nejpopulárnější a za těch 14 dní by se mělo max. těch 8 kilogramů shodit, tak uvidíme :) Určitě vás budu o všem informovat :) Teď tady pro vás mám přehled mého jidelníčku za poslední dobu, zhruba které jídla si pamatuji a jsou to pro vás takové tipy na stravu kupříkladu :) Snad se třeba v něčem budete inspirovat :* Některá jídla mám pro vás jako bonus i nafocené :*
RÁNO: (7:00 hod)
- Je nejdůležitější start dne a rozhodně pokud chcete hubnout se musíte nasnídat! Mám tady pro vás tipy snídaní, které konzumuji ještě před prací, nebo o víkendu, kdy je více času :) S tím si více vyhraji samozřejmě :*
  • Bílý odtučněný jogurt a ovesné musli s jahodami / Emco
  • Ovesné nebo pšeničné vločky s bílým odtučněným jogurtem a čerstvé jahody
  • Bílá sladká rýže se skořicí s kousky hroznového vína nebo jiného ovoce
  • Jogurt a hrstka malin
  • Ovocné smoothie
  • Francouzký toast s jahodami
  • Borůvková palačinka s arašídovým máslem
  • Vajíčkový toast s cottage cheese a ovocem
  • Zeleninovo-vajíčkový-šunkový wrap
  • Vajíčka se zeleninou
  • Celozrnný tmavý chléb se zeleninou, šunkou nebo sýrem
Nezapomeňte: Ráno i dopoledne by jste měli sníst co nejvíce ovoce, prostě něco sladkého až máte energii na celý den :) Ovoce a sacharidy by se už neměli moc konzumovat po té 15:00 hodině!

DOPOLEDNE: (10:00hod)
  • Sójový nápoj (čokoládový)
  • Jogurtový nápoj
  • Sýr ricotta s medem, s papayou a lněná semínka
  • Jahodový anglický mini muffin
  • Musli s višněmi
  • Miska ovoce
  • Odtučněný tvaroh s malinami nebo jiným ovocem
  • Ovesná kaše
ODPOLEDNE: (13:00 hod)
  • Zeleninový salát s olivovým olejem a vepřové maso na grilu
  • Černý chléb s rukolou, salátem, šunkou a cherry rajčátky, miska čerstvých jahod
  • Rizoto se sýrem a zeleninou
  • Hovězí nebo kuřecí vývar
  • Těstoviny s řepou
  • Kuřecí maso zapečené s brokolicí
  • Vařené kuřecí maso a zeleninový salát
  • Rukolový salát s vejcem a rajčátky
  • Brambory s bylinkami a libové maso, zelenina
  • Luštěniny (fazole, čočka, hrách)
Nezapomeňte: K hlavním jídlům je skvělé přidat si velké porce zeleniny, které jsou blahodárné na vitaminy a k redukci váhy :) Také toho sníte mnohem méně, protože budete mít velký přísun zdravé zeleniny na talíři a ještě potěší vaše oči ke krásné estetice barevného jídla :)

PODVEČER: (16:00 hod)
  • Miska zeleninového jarního salátku se zeleninovými chipsy a sušenými rajčaty
  • Knackebroty se sýrem a zeleninou
  • Kukuřičné chleby se zeleninou
  • Zeleninový talíř
  • Zeleninové smoothie
  • 2x rýžový chléb s hořkou čokoládou
  • Jogurtové musli
VEČER: (19:00 hod)
  • Brokolice na páře, 2x vejce a hrstka cherry rajčátek
  • Zeleninové saláty na mnoho způsobů
  • Losos s grilovanou zeleninou
  • Špenátová pomazánka s tmavým pečivem a zelenina
  • DEN BEZ VEČEŘE - je lepší někdy večeři celou vynechat - večer budete nadávat ale ráno budete šťastni, že jste jej vynechali a vy jste udělali lépe pro vaše tělo :) A také s chutí se pustíte do snídaně :*
***
SNAD JSEM VÁM DALA NĚJAKÉ TIPY NA STRAVU A VÁŠ ZDRAVÝ JÍDELNÍČEK :) -->Vaše Vanessa Farfalla - Ask.me
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Ann Ann | 2. května 2015 v 16:18 | Reagovat

Super som rada, že je tu opäť nový článok :) Tak stravovanie je pre mňa rozhodne najťažšia časť čo sa týka zdravého životného štýlu, rada chodím behať, cvičiť do fitka, ale keď príde na stravu a varenie tam mám problémy. Ani nie slabú vôľu ako vymýšľať chutné jedlá a byť v kuchyni. Ale už sa lepším :) Hlavne čo najviac zeleniny a ovocia :) Poslednú dobu som si zvykla robiť aj smoothies a už chápem prečo na tom toľko ľudí fičí :) Neviem či je najlepšia zrovna mliečna diéta, pretože som čítala teraz, že mliečne výrobky nie sú zrovna najlepšie pri chudnutí, ale tak som zvedavá na tvoj názor po vyskúšaní :) Čítať a vyskúšať je predsa len veľký rozdiel. Škoda, že tie výsledky sa nedostavia tak rýchlo. Keď jem nezdravo a nehýbem sa je to hneď vidno, ale keď cvičím, jem zdravo snažím sa tak na výsledky sa načakám :/ prečo to nemôže byť naopak? :D Tak prajem nech idú kg dole a budeš čo najviac spokojná s postavou, viem aké to je náročne prechádzam si tým, kde sú tie "staré" časy čo vidím na starších fotkách? Nech sú čo najskôr späť :D

2 Nessi Nessi | E-mail | Web | 3. května 2015 v 13:58 | Reagovat

Určitě se rada hodí :)

3 Christinka Christinka | Web | 3. května 2015 v 17:27 | Reagovat

No páni vypadá to vážně úžasně:) Dostala jsem chuť hlavně na ty zeleninové salátky a zaujal mě ten s těmi zeleninovými chipsy. Vypadá to všechno ohromně a hned bych si to dala:) Já k snídani mám nejraději musli s jogurtem a jahodami ale co miluji nejvíce je černý čaj Earl Grey s mlékem či zelený s citronem. Omezila jsem dost kávu, protože ta není moc dobrá, když udržuje v těle vodu. Přiznám se, že moc nesvačím. Piju převážně čistou vodu někdy s citronem, který je skvělý na hubnutí a v létě nejlepší:) Ale opravdu krásné fotky, vypadá to náramně chutně. Já to mám tak, že tloustnu hlavně ze stresu a z toho že se nehýbu. Chtěla bych i třeba nějaké recepty:)

4 michalka michalka | 6. května 2015 v 14:49 | Reagovat

Moc pěkný článek s úžasnými rady :) jsem zvědavá jak to dopadne s tou mléčou dietou :D jinak jsi moooc šikovná 🍓🍎🍅

5 Pett T. Pett T. | Web | 7. května 2015 v 19:32 | Reagovat

tak tohle je parádní článek! hrozně se ti povedl, rady jsou skvělé! ♥

6 Katty~ Katty~ | Web | 23. května 2015 v 21:41 | Reagovat

Některé jídla si dělám taky :))) Mám taky strašně ráda saláty a ty snídaně mívám podobné, nejradši mám misku plnou jahod a banánu to úplně miluju! :D A já mám největší problém s pravidelným jídlem, protože se ráno nasnídám a mám úplně vidinu, jak si udělám jídlo i do školy ať mám co jíst celý den ... no samozřejmě pak nestíhám, lítám, jak pitomá a nic si nepřipravím :D Pak dojdu domů zase celá hladná, protože nic kupovat se mi nechce, jelikož se většinou takhle prodává jen pšeničné pečivo a z toho je mi poslední dobou fakt zle, jak na to nejsem zvyklá :D A samotný celozrnný chleba bez ničeho se mi taky moc jíst nechce, takže u mě je to takové složité :((( :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama