Vacation Trip - Hradec Králové

23. srpna 2015 v 1:04 | *Vanilla |  Personal Photos
Minulý týden jsme jeli s přáteli na takový menší výlet do Hradce Králové a to na celý víkend i s krásným ubytováním v apartmánu :) Jeli jsme brzy ráno v sobotu ale potom jsme byli naštvaní, že jsme nejeli už v pátek, jelikož bylo skvěle a rychle to uteklo. Jeli jsme asi 4 hodinky z Frýdku-Místku do Dvora Králové, kde jsme jako první navštívili SAFARI. Už jsem tam jednou byla s rodiči ale když jsem měla tak 17 roků, takže jsem už docela zapoměla jak to tam vypadalo a musím říct, že všichni byli z toho zklamaní. Jeli jsme přes safari vlastním autem ale když jsem tam byla s rodiči, tak jsme byli v takovém autobusku, a s ním to strašně trvalo, protože pořád zastavoval a stál na místě u nějakých zvířat, kde řidič o nich ještě mluvil do mikrofonu a to bylo strašně nudné a zdlouhavé, takže jsem byla nakonec ráda, že busem nejedeme ale zase jsme to projeli hodně rychle, protože nebylo ani na co moc koukat..

Poté jsme navštívili samotné zoo, které bylo mnohem lepší ale také je to docela malé .. myslím, že Zoo u nás v Ostravě je mnohem lepší a je opravdu velké a líbí se mi na ní, že je naše Zoo přehledné.. Ve Dvoře Králové je Zoo sice hezké ale takové nepřehledné..nevěděli jsme kudy kam, pořád jsme se tak nějak točili a možná taky toho dost neviděli :D Ale byla fakt sranda..hlavní je, s jakými lidmi tam jste, aby jste si to užili společně, už třeba jen jejich přítomností :) Po Zoo jsme jeli do obchodu si nakoupit nějaké věci na večer a rovnou do našeho apartmánu, který byl opravdu moc v hezkém stavu :) Pokoje byli dva - obývací pokoj a ložnice a krásná velká koupelna..všechno nové, čisté a moderní v barvách hlavně červeno-bílé. Něco málo jsem vám i vyfotila :) Obývací pokoj byl ještě společně s kuchyňskou linkou, no a my jsme spali v samostatné ložnici s přítelem. Jinak nemluvím o krásné zahradě, kde jsme měli i maličký gril, takže jsme večer uspořádali BBQ Party :) To samozřejmě jsme předem všechno věděli, takže jsme měli vše připravené :)

Nechyběl u zadní části domu ani krásný bazének :) Jestli jste si už všimli, jsem detailistka, takže miluji detaily a líbil se mi ten tvar toho bazénu :) A strašně se mi líbí ty kameny (kachličky) u toho bazénu ..to jsem si hned vzpoměla, když jsem ještě nedávno hrála The Sims 4, jak jsem tuto podlahu na zahradě používala :) Nicméně bylo vše tak dokonale promyšlené..když jsme třeba šli směrem k bazénu, prošli jsme takovým pěkným kamenným oválným sloupcem, jako kdyby jsme šli do nějaké pohádky v říši divů :) A blízko bazénu byli ještě takové dva schůdky nahoru, takže ten pozemek nebyl nudně rovný a to se mi líbilo :p No, kdo nemá představivost, tak vše uvidíte na fotečkách :) Bylo takové horko, že jsme se samozřejmě všichni šli zchladit a zablbnout si :* Večer jsme slušně popíjeli a šli se ještě projít nočním městem.

V neděli dopoledne jsme v 11 hodin opustili apartmá a jeli se podívat na Zámek Kuks, kde jsme strávili skoro celé odpoledne..vše jsme si prošli, i okolí a kolem tří hodin odpoledne jsme jeli směrem domů do Frýdku ale ještě jsme se chtěli cestou stavit do nějaké pěkné restaurace na oběd. Nakonec jsme našli moc hezkou restauračku blízko Olomouce a já měla celý den strašnou chuť na mé oblíbené těstoviny se sýrovou omáčkou, tak jsem si je samozřejmě objednala :) Kamarád jezdí šíleně rychle, tak jsme to stihli už za tři hodiny být zpátky doma..byli jsme všichni už strašně unavení a nakonec rádi, že jsme tak brzy doma okolo šesté hodiny..Byl to moc hezký výletík se skvělými lidmi :* A také pěkná vzpomínka na toto léto a prázdniny 2015 :) Možná vám to bude připadat divné, že se raduji i z této maličkosti ale prostě jsem taková..nemám totiž už takové štěstí, jet každý rok na dovolenou k moři jako když jsem jezdívala každoročně s rodiči..život je těžký a peníze teď holt vkládáme někde jinde, než na zábavu..snad se to ale někdy otočí a život nám přinese také trochu toho rozmazlení, protože někdo se umí holt narodit a někdo to má prostě těžší :* Miluji Vás <3

Více fotografií v celém článku..

***
JAK SE VÁM FOTOGRAFIE LÍBÍ? BYLI JSTE TAKÉ NĚKDY NA TOMTO MÍSTĚ? :* -->Vaše Vanessa Farfalla - Ask.me

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Ronnie Sparks Ronnie Sparks | E-mail | Web | 23. srpna 2015 v 8:46 | Reagovat

Pěkný výlet a ten bezéén :-) hmmm a ta grilovačka :-D dala bych si :-) slušelo ti jinak v zoo.

2 Lizzie Oliver Lizzie Oliver | Web | 23. srpna 2015 v 10:44 | Reagovat

krásné fotky :)

3 Laura. Laura. | E-mail | Web | 23. srpna 2015 v 10:55 | Reagovat

Ďakujem ti veeľmi pekne za kompliment, aj keď trochu preháňaš. :D

4 Christiene Christiene | Web | 23. srpna 2015 v 18:16 | Reagovat

Tak moc se mi líbí všechny fotografie. Opravdu nádherný a povedený článek. Já se také raduju z maličkostí a také jsem letos nebyla u moře, ale určitě příští rok pojedu s přítelem k moři a více si to léto užiju. Jinak safari v Hradci Králové se mi také moc nelíbilo a raději se i sama dívám, protože nesnáším jak ti průvodci zdlouhavě mluví o těch zvířatech, jako kdybychom neměli doma internet snad. Taky si myslím, že Zoo v Ostravě je stokrát lepší, protože je to tam celé nové a přehlednější. Šíleně moc se mi líbí ten tvar bazénku, nejen ty jsi detailistka, hned jsem si všimla těch kachliček a ihned bych do něj skočila:D Opravdu nádherné prostředí a na tom zámku jsem jěště nebyla, to je skvělý tip, kam můžu vyrazit:) Jinak moc se mi líbilo i tvé kousky oblečení, které byly krásně zkombinovány a miluji krajkové outfity a všimla jsem si i nádherného odstínu laku na nehty na tvých nohou. Moc se mi ta barva líbí. Máš hlavně pravdu s tím, že záleží také s jakými lidmi vyrazíš na výlet a s jakými trávíš čas. :)

5 Lenuš Lenuš | Web | 23. srpna 2015 v 18:34 | Reagovat

To safari jsem taky zažila s tim autobusem :) ono se tam teď může vlastním autem, jo?
mimochodem, hezký fotky :)

6 Anett - www.bellathorne-official.blog.cz Anett - www.bellathorne-official.blog.cz | Web | 24. srpna 2015 v 0:19 | Reagovat

Taky jsem tam před lety byla, dokonce dvakrát. Je tam hezky.. krásný fotky! :)

7 michalka michalka | 24. srpna 2015 v 13:16 | Reagovat

Krasné fotky :) ten apartmán vypadá úžasně a ten bazén:O hned by tam skočila :D ten zámeček je moc pěkný :3 Udělali jste si moc hezký výlet <3

8 Hanka Hanka | Web | 24. srpna 2015 v 22:50 | Reagovat

Není to risk, teda ne když jdeš k dobrému doktorovi který používá moderní nástroje. To je už přežitek. A i v době kdy to byla hrůza byla moje máma minimálně na pěti potratech a pak měla bez problémů mě.

Já se přiznám že po Česku moc necestuji, ale asi bych to měla napravit. Já jsem navíc hrozně zhýčkaná, takže dovolená se mnou je finančně dost hodně náročná :-D

9 Michaela ´s website Michaela ´s website | E-mail | Web | 25. srpna 2015 v 4:02 | Reagovat

Také jsem tam byla. Mám to tam ráda a jde vidět jak píšeš, že jste si to opravdu užili :)

10 Markét. :) Markét. :) | Web | 25. srpna 2015 v 12:05 | Reagovat

Musel to být nádherný výlet, moc povedené fotky :-) jezdím často do Pardubic :-))

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.